6-ТА СЕДМИЦА В ЗОНАТА - ЧЕТВЪРТЪК


Вчера в магазина видях едни вегетариански кренвирши /от тофу направени/, които ме впечатлиха с външен вид. Купих ги. Първо, защото от месец и половина не бях хапвала кренвирш /много обичам/  и после, защото Бари Сиърс гпрепоръчва тези вегетариански вурстчета. Речено - сторено. За обяд имах вегетариански Wienerwurst.
Днес искам да напомня на всички, които се хранят в Зоната, колко важно е да се приема много вода, да се приема всекидневно рибено масло и да се правят физически упражнения.
Пиенето на вода ще Ви запази от дехидратация! Пийте поне по 3 литра на ден, а преди всяко ядене изпивайте по една голяма чаша с вода.
Правете поне по 10 минути упражнения на ден. Сменяйте всекидневно упражненията като работите за различните мускулни групи. Не е нужно да спортувате много. Особено, ако възрастта Ви е вече над 50 години. Щадете сърцето си! Дори спортът трябва да Ви доставя удоволствие. Наслаждавайте се на разходки в парка или планината, ходете пеша колкото се може повече! Не се натоварвайте против волята си!





ЗАКУСКА В ЧЕТВЪРТЪК

Протеини                               30 гр пуешка шунка 1БП
                                                56 гр извара 1БП
                                                1 с. л. протеин на прах 
Въглехидрати                        14 гр овесени ядки /сварени в повече вода/ 1БВ
                                               100 гр круша 1БВ
                                                40 гр хумус 1 БВ
Мазнини                                 9 бр маслини 3БМ

Овесената каша смесих с протеина, изварата и крушата. Подправих с индийско орехче и канела. Останалите продукти са в чинийката.


        ОБЯД В ЧЕТВЪРТЪК

Протеини                              150 гр вурстчета от тофу 3БП /по етикет/
Въглехидрати                       40 гр хумус 1БВ
                                               240 гр домати 1БВ
                                              40 гр кромид лук 1/2 БВ
                                             120 гр тиквички 1/2 БВ
 Мазнини                             1 ч. л. рапично олио за намазване на тигана

Вурстчетата накиснах във вряща вода за около 5 минути и сервирах с малко горчица /не я броих/.  Всички зеленчуци изпекох на грил тигана, намазан с олиото. Подправих със сол, черен пипер, чесън на прах, пресен магданоз и босилек.


СЛЕДОБЕДНА ЗАКУСКА В ЧЕТВЪРТЪК

Подобна на тази в сряда - мъфин /рецепта тук/ и черно кафе.


ВЕЧЕРЯ В ЧЕТВЪРТЪК

Протеини                        90 гр обезкостени и без кожата пилешки крилца печени на барбекю
                                         1 ч. л. котидж /не го броя/
Въглехидрати                 шопска салата
                                        120 гр краставица 1/4 БВ
                                        40 гр чушка 1/4 БВ
                                        120 гр домат 1/2 БВ
                                        стръкче зелен лук /не го броя/
                                        60 мл немска ракия 2БВ /за здравето на приятел/
Мазнини                        1 ч. л. зехтин




ПОХАПВАНЕ ПРЕДИ СЪН

Протеини                   30 гр бекон лайт
Въглехидрати            3/4 чаша пъпеш
Мазнини                    6 бр фъстъци             





Коментари