6-ТА СЕДМИЦА В ЗОНАТА - ВТОРНИК


Вторник е почивен ден за мен и много се забавлявах с приготвянето на вкусна зонова храна. Дали защото съм почивка, дали защото ме радват цифрите на кантара или просто не ми достига някой блок, ама цял ден нещо ми се дояждаше. Аз разбира се пих много вода, но с нетърпение очаквах храненията.
А какви бях те?





ЗАКУСКА ВЪВ ВТОРНИК

Овесена каша  и  чипс от бекон по домашному - рецепта на Бари Сиърс  

Протеини:                           2 с. л. протеин на прах 2БП /сметнете по етикет по-добре/
                                            30 гр бекон лайт 1БП
Въглехидрати:                    28 гр овесени ядки 2БВ
                                             100 гр круша /ползвам я за сладост/ 1БВ
                                             вода, индийско орехче, канела - по желание
Мазнини:                            1 с. л. филирани бадеми 3БМ

В повечко вода сварих на каша овесените ядки. Когато малко се поохладиха, добавих протеина на прах. Него не е добре да взимате повече от един път на ден. Добавих нарязаната круша и подправих с индийско орехче и канела. Поръсих с бадемите. В отделна чиния сервирах запечения на сух тиган бекон. Получава се като чипс и аз много го харесвам.


ОБЯД ВЪВ ВТОРНИК

Салата с кашкавал и пуешка шунка -  рецепта на Бари Сиърс

Протеини:                  80 гр пуешка шунка 2 БП
                                    30 гр нискомаслен кашкавал - настърган 1 БП
Въглехидрати:           1 голяма базисна салата 2БВ - описана е ето тук
                                    1 праскова за десерт 1БВ
                                    1 с. л. зехтин и оцет дресинг 3БМ - описан е ето тук


СЛЕДОБЕДНА ЗАКУСКА ВЪВ ВТОРНИК

Сладолед на клечка с праскови и йогурт 2 бр 1БПВМ - рецептата е на Бари Сиърс и е описана  е ето тук



ВЕЧЕРЯ ВЪВ ВТОРНИК

Кюфтета с бял сос от българската кухня - основната рецепта е ето тук

Протеини:                          130 гр кайма 2БВ /лайт/
                                            1/4 чаша /220 мл/ кисело мляко 1/2 БПВ - нискомаслено
                                            1 белтък 1/2 БП
Въглехидрати:                    1 ч. л. ориз 1/2 БВ
                                             40 гр морков 1/2 БВ
                                            80 гр кромид лук 1/2 БВ
                                            14 гр брашно от спелта 1БВ
Мазнини:                           1 ч. л. рапично олио 3БМ

Следвате оригиналната рецепта като пресмятате количествата. Тук съм ги изчислила за 3БПВМ.

ПОХАПВАНЕ ПРЕДИ СЪН ВЪВ ВТОРНИК

Протеини:                         65 гр котидж лайт 1БП
Въглехидрати:                  30 мл уиски 1БВ
Мазнини                           4 гр черен шоколад 1БМ


Коментари