6-ТА СЕДМИЦА В ЗОНАТА - ПОНЕДЕЛНИК


С нетърпение очаквам понеделниците! Тогава разбирам, че вървя в правилната посока. Днес имах отново измервания, чиито резултати много ме зарадваха и обнадеждиха!
Споделям с Вас! 
Килограмите се 72,400. Почти 4 кг надолу. Обиколката на корема е вече с минус 5 см, обиколката на бедрото минус 3 см, гръдната обиколка минус 2 см. Но кое е най-важното - обух дънки, които от две години не ми ставаха. Сега бях вече на работа с тях и не се налагаше да откопчавам копчето, когато сядам.
Чувствам се много горда и ще продължавам да живея в Зоната. Много е хубаво, когато чуеш - ти много си отслабнала!
Дерзайте! Има защо!







ЗАКУСКА В ПОНЕДЕЛНИК

Плодова салата - рецептата е на Бари Сиърс

Протеини:                     3/4 чаша  котидж 3БП
Въглехидрати:              8 череши 1БВ
                                       1 круша /100 гр/ 1БВ
                                       1 праскова /100 гр/ 1БВ
Мазнини:                       1 с. л. смлени бадеми 3БМ


ОБЯД В ПОНЕДЕЛНИК

Обядът е в кутия и приготвен от предишния ден

Протеини:                               90 гр свинско месо с гъби /гъбите не броя/ 3БП
Въглехидрати:                        2  печени картофчета 1БВ
                                                 1 печена глава лук 1БВ
                                                 8 череши за десерт
Мазнините:                             1 ч. л. олио при приготвянето на пържолите 3БМ


СЛЕДОБЕДНА ЗАКУСКА В ПОНЕДЕЛНИК

Ягодово суфле по рецепта на Бари Сиърс  1БПВМ

Рецептата описах ето тук.


ВЕЧЕРЯ В ПОНЕДЕЛНИК

Пиле по средиземноморски - рецепта на Бари Сиърс за 3БПВМ

Протеини:                   90 гр пуешко бяло месо, без кожа 3БП
Въглехидрати:           240 гр нарязани домати или 1 малка консерва домати за пица 1БВ
                                    1/2 чаша доматено пюре 1БВ
                                     1 чаша едро нарязано кьопоолу 1БВМ /сервирах като салата/
Мазнини:                    1/3 ч. л. рапично олио 1БМ
                                     3 маслини 1БМ
                                     2 скилидки чесън, 1 ч. л. сух босилек, 1 ч. л. сух риган, 2 с. л. вода, 1 с. л.                                       червено вино

Задуших месото в похлупен уок тиган, заедно с олиото. Добавих доматите, пюрето, подправките, маслините, водата и виното. Похлупих тигана и оставих да къкри за около 10 минути или докато течността изври. Сервирах ястието горещо.




ПОХАПВАНЕ ПРЕДИ СЪН В ПОНЕДЕЛНИК

Протеини:                      65 гр котидж 1БП
Въглехидрати:                8 череши 1БВ
Мазнини:                        4 гр черен шоколад /по етикет/ 1БМ




Коментари