5-ТА СЕДМИЦА В ЗОНАТА - СЪБОТА


Събота и ден за поход. Богата закуска, обяд в кутийка, отново мъфин и лека вечеря!
Чувствам се много лека и много пъргава. Чудна е тази Зона! Радвам се, че имам възможност да живея в нея! 
Днес ще Ви насоча и към една прекрасна група във Фейсбук, която много помага със съвети за живот в Зоната. Групата е "Диета Зоната". В тази група има взаимопомощ и няма цензура. Аз също имам право да публикувам като блогър. В една друга група, която първо рекламирах тук в блога си, учтиво ми казаха, че нямам право. А аз работя безвъзмездно като описвам всичко подробно и всеки ден. Искам да помогна на тези от Вас, които имат проблем с изчисления и въобще разбиране на Зоната! Ама, какво да се прави! Така сме ние българите! Като си повярваме се самозабравяме! 
Да сме живи, здрави и да живеем в Зоната! Задавайте въпроси! Отговарям на всички Вас! И не се отказвайте!







ЗАКУСКА В СЪБОТА

Рецептата е на Бари Сиърс

Протеини:                    4 белтъка 2БП
                                      30 гр бекон, с малко мазнина 1 БП
Въглехидрати:             1 филия ръжен хляб 2БВ
                                      1 чаша ягоди 140 гр 1БВ
Мазнини:                     1 ч. л. фъстъчено масло

От белтъка и мазнината  направих омлет, като преди това в сух тиган леко запекох бекона.


ОБЯД В СЪБОТА

Импровизация в кутия

Протеини:                             60 гр пилешка шунка 2БП
                                               30 гр моцарела, нискомаслена
Въглехидрати:                      1/2 чаша черен боб /от консерва и добре измит/ 1БВ
                                               40 гр сварен нахут 1БВ
                                               60 гр домат 1/4 БВ
                                               120 гр краставица 1/4 БВ
                                               120 гр чушка 1/2 БВ
Мазнини:                               1 ч. л. зехтин

Нарязвам всичко на кубчета и подправям със сол и зехтин. Поръсвам обилно с пресен магданоз.


    СЛЕДОБЕДНА ЗАКУСКА В ПЛАНИНАТА

1 мъфин с ябълки и извара    - рецептата е тук    

                     
ВЕЧЕРЯ В СЪБОТА

Протеини:                   80 гр скариди 2 БП
                                     22 гр пармезан 1БПМ
Въглехидрати:            базисна салата на Бари Сиърс 2БВ - описана е ето тук 
                                     110 мл бяло вино 1БВ
Мазнини:                    2/3 зехтин 2БМ

ПОХАПВАНЕ ПРЕДИ СЪН:

30 гр обезмаслено сирене 1БП
1 праскова 1БВ
3 маслини 1БМ
                                     

Коментари