ПЪРЖЕНИ ФИЛИЙКИ ЗА ЗАКУСКА И СПОМЕН ОТ МОЕТО ДЕТСТВО


Знам, че никой няма да впечатля с тази рецепта! Но пък тя липсва в Ухае на...и аз много исках да я "прикача"! 
На мен това си ми е любимата закуска!
Не ми отнема време и винаги се харесва от домашните!
Днес Ви запознавам с нещо от "любимите"!
Проста закуска, но пък обичана от всички поколения в нашето семейство!






Пържените филийки са вкусни много като са приготвени с хляб от бяло брашно. Тъй като в Германия липсва любимият на всички нас български бял хляб, аз ги приготвям от хляб за тостер. Пак са много вкусни и са ни любимата закуска! Сервираме ги у дома и със сирене, и с мед, ягодово сладко или течен шоколад. Аз пък най-много ги обичам поръсени с кристална захар!


НЕОБХОДИМИ ПРОДУКТИ:

2 яйца
10 филии хляб от бяло брашно /моите са за тостер/
олио за пържене
мед, конфитюр, захар, шоколад, сирене за гарниране


Пържените филийки приготвям винаги точно преди сервирането им. Тогава са най-вкусни! Никога по-рано!


  • Загрявам мазнината. Обичам да ги пържа в малко повече олио. Ако олиото не е достатъчно, филийките изгарят бързо и не са хрупкави и вкусни!
  • Разбивам яйцата с вилица или тел за разбиване. Като за три филийки от хляба за тостер ми е нужно 1 яйце. Така преценявате точно колко яйца да разбиете, според хората за закуска!

  • След като олиото е вече добре загряло, потапям филийка в разбитото яйце.

  • Обръщам и от другата страна. Отцеждам винаги излишното количество яйце! Така филийката ми става хрупкава и много вкусна!

  • Слагам филийката в добре загрятото олио и обръщам чак, когато видя че по краищата става златиста.

  • Винаги пържа само по две филийки едновременно. Ако добавя повече, те започват да се задушават! Това ги прави меки и не хрупкат!

  • Готовите филийки изваждам върху домакинска хартия и никога обаче не подреждам една върху друга. Така избягвам отново тяхното задушаване и омекване.

Сервирам пържените филийки горещи с мед, сирене, конфитюр, течен шоколад или просто кристална захар!



Станете член на най-новата и позитивна кулинарна група във Фейсбук - Обичам да готвя! Място за хора влюбени в кулинарията!















Коментари

Elena Dimitrova каза…
Петя,
аз винаги добавям към разбитите яйца вода, потапям филийките и ги пържа.Също стават вкусни, с по - малко на брой яйца изпържвам повече филийки.Преди години съм правила и филийки потопени в прясно мляко и разбити яйца, но с вода е по - хубаво.Сервирам ги и аз като теб, често и само с кисело мляко.Чудесни са твоите тостерни филийки.
Поздрави !
Petya Argirova каза…
Благодаря, Елена! Аз обожавам пържените филийки да са леко хрупкави и поради тази причина не ги топя във вода или мляко! Поздрави!