ЧЕСТИТА БАБА МАРТА





Сигурно няма Българин, който да не уважава Баба Марта. Това е една традиция, която ни напомня винаги откъде идваме и колко силен народ сме! До сега не съм пропуснала да закича себе си и близките си с тези невероятно красиви брошки. 


В годините, когато нямах възможност да си купя готови Мартенички от България се налагаше да си ги изработвам сама. Тогава бях още по-горда с мартеничката си. 


Миналата година идва клиентка в ресторанта и казва: "Аз знам как се казва вашата брошка - Мартеница" И тогава ми разказа, че нейната дъщеря - в детската градина е имала час по география и е изучавала за традици в България. Точно там се е запознала и с Мартеничката и дори е изработила една сама. Бях много горда от това, което чух. Немските деца учат за нашите традиции. Не е ли страхотно?


Поздравявам всички Българи с Баба Марта!
Бъдете здрави и не забравяйте откъде сте!

Коментари